Welkom bij Botercreme en Eieren!

Bestellingen zijn te plaatsen via het emailadres:
maren.botercremeeneieren@gmail.com!

De prijslijst staat rechts aan de zijkant ---->

maandag 11 juli 2011

Halloo!

Hoooi!
Ik ben Maren, en ik bouw taarten :D
Ik doe dit nou al ongeveer een jaar en aangezien mijn moeder, zus èn buurvrouw aan het bloggen zijn over hun hobby werd het tijd dat ik de mijne ook met de wereld deel!
Het plan is om mijn laatste creaties hierop te zetten en af en toe een 'heelp!' als het niet lukt..
Ook probeer ik mijn eigen business een beetje te promoten want ik maak ook taarten op bestelling!
Op een gegeven moment was mijn omgeving een beetje vol van taarten en cupcakes maar dingen bakken die niemand opeet is ook zo sneu.. Tot nu toe zijn mijn klanten vrienden, familie, collega's en vrienden en familie van collega's, maar dat zou ik graag uitbreiden natuurlijk.
Ik ga binnenkort even een lijstje maken met alle formaten taarten die ik kan maken plus prijs zodat er besteld kan worden! Èèn voorwaarde: Ik woon in Boxtel en bezorg alleen in regio Den Bosch om de benzinekosten nog een klein beetje te kunnen overzien..

Dus stay tuned voor al mijn avonturen en natuurlijk voor alle taarten die ik tot nu toe heb gemaakt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten