Welkom bij Botercreme en Eieren!

Bestellingen zijn te plaatsen via het emailadres:
maren.botercremeeneieren@gmail.com!

De prijslijst staat rechts aan de zijkant ---->

dinsdag 12 juli 2011

De AllerEerste!

Ik heb foto's gevonden van mijn allereerste taart!!! :o
Ook de allereerste keer dat ik fondant leerde kennen :D
Check!:
Zie me enorm geconcentreerd lieveheersbeestjes bouwen :D
En niet lang daarna kwam mijn allereerste taartje, gedecoreerd met stippen gemaakt met uitstekers van opgerold karton, hahaha!

Niet slecht voor de aller aller allereerste niet?? :D
Na deze werd meteen een plan gemaakt voor de volgende, of eigenlijk de volgende twee plus een berg cupcakes voor de verjaardag van mijn zus :)
Ze waren best goed gelukt voor de eerste taarten, alleen op weg van Boxtel naar Leiderdorp in een heeeele warme auto zijn ze enigzins gesmolten..

Maar van een afstandje zien ze er nog goed uit, niet? ;) Het enige wat niet op de foto staat was de 3dkoe die ik had gemaakt voor boven op de koeienvlekkentaart..

Deze eerste bestelling viel nogal in de smaak en toen die vriend van mijn zus jarig was:

Ik moet er wel even bijvertellen dat hij archeoloog is, en daarom deze one of a kind archeologentaart compleet met botten, potscherven, troffel en veiligheidshelm!

Dit was het weer voor deze keer, de volgende keer show ik mijn bumbataart en prinsessentaart voor de dochtertjes van mijn twee bazinnen!

1 opmerking: