Welkom bij Botercreme en Eieren!

Bestellingen zijn te plaatsen via het emailadres:
maren.botercremeeneieren@gmail.com!

De prijslijst staat rechts aan de zijkant ---->

zondag 28 augustus 2011

Prijslijst!

Hieronder vind je alle prijzen bij alle opties die je kunt bestellen!
Bestellingen graag mailen naar maren.botercremeeneieren@gmail.com
De bestelling graag twee weken van te voren doorgeven! Als er korter van te voren word besteld kan ik niet garanderen dat ik genoeg tijd heb om de bestelling te maken. Omdat ik alleen werk heb ik maar een beperkte capaciteit dus geldt er als er veel bestellingen worden gedaan voor dezelfde dag of periode, wie het eerst heeft besteld gaat voor! Ik zal natuurlijk wel altijd mijn best doen om alle bestellingen aan te nemen! :)

Voor vragen kun je natuurlijk ook altijd mailen naar maren.botercremeeneieren@gmail.com!









Taart rond 24cm                    va. €20,00
Taart rond 24,cm ‘Checkers’*     va. €20,00
Taart Barbie                          va. €25,00
Taart vierkant 20cmx20cm       va. €20,00
Boltaartje 21cm                      va. €17,50

Prijs is inclusief vulling met fruit naar keuze en botercrème of slagroom. Bij een taart met foto komt er nog €8,00 bij!
*’Checkers’ is zonder fruitvulling!

Cupcakes met botercrème topping
      Per stuk                         €0,75
      23 stuks op standaard        €17,25
      13 stuks op standaard         €9,75

Cupcakes met fondant
      Per stuk                         €1,00
      23 stuks op standaard        €23,00
      13 stuks op standaard         €13,00

Bij gebruik van de cupcake standaard komt bij het totale bedrag nog €3,00 huur bij. Ook geldt er een borg van €10,00.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten