Welkom bij Botercreme en Eieren!

Bestellingen zijn te plaatsen via het emailadres:
maren.botercremeeneieren@gmail.com!

De prijslijst staat rechts aan de zijkant ---->

maandag 29 augustus 2011

Cupcakeeeees! Omdat het weer toch al bijna winters is ;)

Cupcakes..waar het allemaal mee begonnen is :p
Ik heb ondertussen al een hoop verschillende gemaakt, zoals de voetbalcakes die ik al eerder heb geshowt. Nu is het tijd voor een van mn meesterwerken, al zeg ik het zelf ;)
Het was een opdracht van mijn zus die Sinterklaas ging vieren bij haar schoonfamilie en iets lekker mee wilde nemen. Het hoefden er maar 11 te zijn, maar dat past dus niet leuk op die grote standaard die ik toen net voor mijn verjaardag had gekregen. Dus ze kreeg er 23 :p
Ik had op internet een simpel ontwerpje van een blije zwarte piet gevonden die ik wel leuk vond, dus ik kon beginnen..Toen dacht ik dat het misschien wel leuk was om een vrouwelijke piet te maken, met oogschaduw geschilderd van kleurstof. Toen kwam er een piet met een sikje, en eentje met een stoppelbaard. Toen had ik een emopiet verzonnen met een grote krullige haarlok voor zijn gezicht. En uiteindelijk had ik dus 22 allemaal verschillende pieten, wat dus echt godschruwelijk veel werk was :p
Toen ik ze allemaal bijna af had kwam Lotte even kijken, en haar vriend vond ze ook wel leuk, en uiteindelijk zaten we in totaal met zn vieren veren te kneden voor op de mutsjes, haha!
Maar het resultaat mag er wezen, 22 verschillende pieten en één Sint!

Ze pasten niet allemaal in één doos, dus ze staan er niet allemaal op, maar het idee is duidelijk denk ik ;) Deze foto is gemaakt door mijn zus met haar IPhone, en de kwaliteit is niet bijster geweldig, maar als het goed is komen er meer foto's binnenkort! Als ik ze heb zal ik deze post even updaten :)

Update: Ik ben nog een foto tegengekomen, alleen niet van de cupcakes ;)
Hard werkend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten