Welkom bij Botercreme en Eieren!

Bestellingen zijn te plaatsen via het emailadres:
maren.botercremeeneieren@gmail.com!

De prijslijst staat rechts aan de zijkant ---->

zondag 28 augustus 2011

Phineas en Ferb!

Halloooooo!!!

Het is al weer een tijdje geleden..oops(a)
Ik ben de laatste drie dagen enorm druk geweest met de voorbereidingen voor een braderie/rommelmarkt waar ik een kraam (dankzij mijn vader) had om mijn taarten ten toon te stellen en bergen cupcakes te verkopen!
Gisteren heb ik daarom 84 cupcakes gebakken en ongeveer twee derde met botercreme versierd. De rest zocht ik gisteravond echt niet meer om met fondant te bekleden dus dat heb ik vandaag lekker achter mijn kraam gedaan! Het trok veel bekijks, en ik had ook nog wat te doen;)

Ik heb eergisteren ook nog twee dummietaarten gemaakt. Eentje van Phineas en Ferb, die ik zelf heel erg cool vind, en eentje van outerspace!

 
Ik ben zelf best wel trots op mijn Phineas en Ferb, het heeft wat tijd gekost, maar ik vind hem best wel heel erg goed gelukt ;) We kregen alleen vandaag helaas een regenbui waardoor hij nogal nat is geworden.. Ik weet nog niet of hij voorgoed mislukt is geworden of dat het meevalt. Eerst even goed laten drogen en dan de schade opnemen..:(

De outerspace-taart heb ik zo nog geen foto's van, net als van de markt zelf, maar dat volgt snel!

1 opmerking:

  1. maren! echt respect! je taarten zien er zo mooi uit! liefs nathalie

    BeantwoordenVerwijderen